Sunday, May 31, 2009

Akak kembali semula...eeee tak per ke

Salam di pagi Ahad yang ceria.kata pepatah tak kenal maka tak cinta.walaupun bukan lagi berada dialam percintaan namun perasaan itu seolah olah sama dirasai.sebenarnya berblog ini pada akak sebagai terapi minda,apatah lagi akak yang bergelar surirumahtangga.dari awal pagi hingga kemalam pun masa yang terisi dengan kerja kerja rumah pasti ada sesuatu yang kehilangan.itu akak rasai sejak keinginan akak untuk berhenti dari berblog ni.ntah yea kenapa setelah akak pikirkan masalah itu bukan hak akak untuk menidakkan nya.tapi setiap masalah pasti ada jalan penyelesaian.akak selalu berdoa moga insan itu tidak lagi akak mendoakan akak dan keluarga yang bukan bukan.bagilah akak peluang untuk hidup bahagia bersama kawan kawan dan adek adek yang sering mengerti dan menyayangi akak dialam maya ini..
Akak rindu kalian..jadi inilah akak..
Terimalah akak kembali...semula.Buat teman teman dan adek adek yang memberikan sokongan dan sentiasa memberi perhatian pada akak..Hanya Allah yang dapat membalas kebaikan kalian.walau kita kenal hanya dia alam maya namun erat nya rasa persahabatan kita tiada siapa dapat merungkaikan nya..Wasalam

6 comments:

  1. SALAM KAKASMA!!!!!!!! missssssss uuuuuuuuuuu a lottt!!!!!!!! lerrrr tak pe apa pulak kan suka hati akaklah kan nak berblog semula ke idakkk kan kan???? pas ni leh jln2 agi kat sini..ni pun kita baru leh masuk umah akak klu tak tak leh masukkk!!!! ni pun masuk tak nmpk CBOX akak hihihhi..... apa pun, WELKEM BACKKK kak asma!!!!!!!

    ReplyDelete
  2. welcome back kak..br semlam jengok uma akak..sukenya akak da ada balik ni :)

    ReplyDelete
  3. ija...akak pun suker ija suker..hehehe pas nie tak ler cam org bodoh aje ngadap pc nie..uwaaaa.jalan jalan selalu yea..

    ReplyDelete
  4. mummyseri,
    terimakasih atas sokongan seri..nanti akak selalu jenguk seri yea..cubit sikecik tu sikit yea...

    ReplyDelete
  5. selamat kembali!...kita berdoa agar kakasma akan kembali!..amin doa kita dimakbulkan...dan kita berharap datin el pun akan aktif kembali!

    ReplyDelete
  6. cikmanggis,
    tu lar,bile tak dapat nak menghapdet ape ape jadi cam rindu pulak,walaupun masalah tak terurai lagi,tapi harap ianya akak berakhir dgn baik,terimakasih ye CM atas doa nyer..nnti kita sama sama pujuk datin EL tu yer.biar tambah meriah!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails