Wednesday, January 4, 2012

CERITA UMAR DAN ACID

 Assalamualaikum makcik makcik kawan mak,meh tengok aksi Umar dan abang acid..sambil tengok cerita upin dan ipin Umar hisap jari dan berangan.....
 nak kuatkan sikit volume suara..tak dengarrr......abang acid kyusuk tengok upin dan ipin..Umar pun sama...
 Petang semalam Umar ikut Bapak pergi hantar kakak Amira daftar masuk asrama..seronok dapat lari lari kat padang..
Yang nie nak tunjuk apa yang abang acid tulis..tengahari tadi abang acid dengan penuh semangat tunjukkan kat mak kerja sekolah cikgu bahasa Inggeris dia bagi.Mak gelak besar sebab abang acid tulis nama dia Rasyid BM...tu sebenarnya nickname abang acid kat blog dan facebook..kelakar sungguh abang acid.dia patut tulis Muhammad Abdul rasyid B Murad..bukan rasyid Bm..nasib baik belum siap..jadi cikgu tak tau..
Abang acid nie sebenarnya tak sekolah tadika pun..tahun lepas dia menangis sebab tak gi sekolah..dia nak jaga Umar.abang belajar sendiri kat rumah..tapi tulah kan mak dah kata...apa nak buat tukan...
tu cerita Umar....

Esok baru akak tayangkan menu menu dari rumah akak yer..selamat menyambut tahun baru..hehehe lum terlambat kan...terimakasih kerana sudi berkunjung...

6 comments:

  1. Assalam kak asmah,
    alolo..comelnya umar..sweet aje senyuman mu ituuu..hehe auntie tengok pun lutut longgar..hahaha....oh abang acid dah masuk darjah satu ya..sekejap aje kan kak..
    selamat tahun baru buat akak & family..akan ku nantikan menu2 yang mengancam jiwa tu kak..hehe

    ReplyDelete
  2. Kak Asma, sama cam anak2 kite pon suk tgk ipin dan upin..selamat thn baru buat akak sekeluarga ;)

    ReplyDelete
  3. Ayu,
    salam kembali ...hehehe saja nak bagi lutut ayu longgar,,,tu arr kejap ajer kan masa berlalu..dah gi sekolah dah siacid...

    sama juga buat ayu...menu akak tak ler bagus sangat..tapi kalau ayu terancam sudah bagus gitu..hahahaaaaa

    ReplyDelete
  4. Seri,
    tu laa kan kalau nak suruh umar tak kacau akak buat keje senang ajer..bukakn upin dan ipin senyap laa dier..ngadap..hehehhe..
    terimakasih yer..

    ReplyDelete
  5. ala alaaaaa comeynya Umarrrrrrrrr...muahsssssssssss

    ReplyDelete
  6. Abbot,
    lama tul tengelam,Umar abbot dah pandai aper yeee..mesti makin bambam tu...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails