Tuesday, March 16, 2010

Sadine Puff dan Phrata Beef Roll

Mane leh tahan asyik meliur tengok ditayang kan.tapi bile nak buat egg roll anak2 tak gitu suka.dicadangkan pulak soh isi daging.akak buat 2 keping jer beef roll nie..kejap jer licin..Dalam pada tu akak tumiskan kejap sadine,halia,bawang putih dan bawang besar,perahkan limau kasturi untuk buat sadine puff.
yang nie mak budak yang nak makan..dapat laa sorang satu.almaklumlaa isi rumah akak ni ramai.buat sikit tak cukup.
niler phrata beef roll..ehee rupa nyer tak ler secantik mane,tergiur pun tak kan..gitu ler kalau guna hp jer...
Sejak dah tau camner nak buat puff nie..akak mengila betui..asyik beli phrata jenama kawan tu ajer..hehe siap promote kat kawan2...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails