Wednesday, February 23, 2011

Video Umar--Buat tatapan auntie2 semua

video
Ni video hb akak buat sempena Umar cukup setahun.saja buat untuk kenangan.maklumlah sekarang nie semua boleh dibuat asal rajin.tak macam kita dulu dulu tak de video camginikan.kalau adapun gambar itamputih...saja akak letak kat sini untuk suka suka...

3 comments:

  1. alahlah..umar dah pandai jalan ya..itu nampak susut sebab nak ringankan badan ..kalau dekat memang auntie peluk tak nak lepas..

    kak apa kata sorang lagi..hensem2 & cantik2 anak akak..tu semua

    ReplyDelete
  2. tul laa ayu,dah berjalan kesana sini,naik penat kita dibuatnya..banyak lak kerenah..yang sorang tu sampai sanggup takmo gi tadika,sebab nak jaga Umar...

    ReplyDelete
  3. Salam Kak Asma dan Umar sayang...
    Entah kenapa terasa sebak bila tengok video si comel Umar ni Kak Asma... lagu tu, setiap telatah Umar tu... menyentuh hati pula. Mungkin teringat saat2 perkembangan Mikael dari baru lahir hingga sekarang agaknya. Sungguh indah perasaan seorang ibu kan kak... :)

    Buat Umar,
    Auntie doakan Umar terus membesar dengan sihat...cergas dan pandai. Dengar cakap ibu dan ayah, dan jadi anak yang soleh insyaAllah... mmuahh kat Umar :)

    Terbayang jugak bila Umar dah besar, dia akan lihat semula video ni. Mesti dia pun dapat lihat betapa kasih sayang ibu dan ayah untuk dia.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails