Wednesday, October 20, 2010

2010 - 2010 tarikh keramat ...sempena Umur akak dah bertambah jadi 45

Alhamdulilah hari ni genap umur akak 45 tahun..dah bertambah tua rasanya..bila difikir fikirkan usia yang meningkat ni banyak lah doa akak panjatkan kepada ALLAh swt,moga akak diberikan kesihatan yang baik,umur yang panjang aar dapat lebih beribadat kepadaNYA,dapat membesarkan anak anak dengan sempurna,dapat menjadi isteri yang terbaik buat suami tercinta,dapat jadi sahabat yang baik kepada teman teman yang mengenali akak...dan banyak lagi..harapan akak semoga ALLAH mengabulkan permintaan akak yang tak seberapa tuh!!!..
pada semua yang sudi datang kerumah alammaya akak nie...walaupun dengan macam biskut gayanya,kejap ada kejap takde akak harap tkada yang boring datang menjengah..tulaa masalah akak belum dapat diatasi..tapi harap harap lepas nie semua kembali ok.pada coment2 yang terdahulu yang tak sempat akak balas akak mohon berbanyak banyak kemaafan.
Jadi sebagai menghargai semua meh tengok aksi Umar yang anak akak rakamkan.harap semua terhibur.yang penting akak SAYANG semua...Terimakasih atas persahabatan kita yer!!!!

video

23 comments:

  1. salam akak..selamat hari lahir..smoga sentiasa di dalam keberkatanNYa..semoga brbahagia selalu..:D

    ReplyDelete
  2. comel betul dak umar ni..geram sungguh!!!! happy 45th birthday kak..smoga apa yg dihajati dimakbulkan Allah..apa hadiah specelnya kak? hihi

    ReplyDelete
  3. Kak Asma.... Happy Birthday To You... mcm tak caya je akak dah 45 kan.... ibu milinium la katakan. Moga terus sukses kak & berbahagia dunia akhirat. Ameen.

    ReplyDelete
  4. alahai..tembamnyer dak umar ni...faheem halus jek..

    selamat ulangtahun ye kak..semoga apa yang dihajati tu akan termakbul...amin... :)

    ReplyDelete
  5. salam dan selamat hari lahir ke45,
    muda lagi tu,muga d pjgkan umo dan murah rezeki...
    bahagia selamanya

    ReplyDelete
  6. Salam Kakma. Selamat hari jadi yg ke 45. Semoga segala doa Kak Asma, doa keluarga dan doa kawan2 untuk Kak Asma dimakbulkan Allah. Amin...

    ReplyDelete
  7. tahniah kak asma smbut ulang thn pada tahun yg amat cantikkk sekali tarikhnya...

    ReplyDelete
  8. Salam kak,

    Selamat Hari Jadi...moga semua doa akak tu di makbulkan..amin..

    ReplyDelete
  9. salam KakAsma :)
    selamat ulangtahun. umar anak yg keberapa?
    comel!

    ReplyDelete
  10. Happy besday Kak Asma. Semoga berbahagia selalu!~

    ReplyDelete
  11. salam kak ,
    selamat hari lahir semoga sentiasa dirahmati dan diberkatiNya Aminnnnn

    ReplyDelete
  12. wallaa wallaaaa mentol le umarrr... selamet ulang tahun kak seng 45taunn... mudah2an dkurniakan kesihatan and malah ayuuu.. hihihi

    ReplyDelete
  13. salam kak asma...!
    selamat menyambut ulangtahun kelahiran yang ke-45. moga dipanjangkan umur, dilimpahkan rezeki dan sentiasa didalam lindunganNYA..

    saya suka tarikh ini 20-10-2010, lebih keramat daripada 10-10-2010.......hehehe (pendapat sendirik nih...)

    ReplyDelete
  14. salam..kak asma..Tahniah+selamat hari ulangtahun ye!! Muga dipanjangkan umur,murah rezeki+ditetapkan iman serta sentiasa dlm pemeliharaan Allah selalu...amin....

    ReplyDelete
  15. Salam Kakasma. Tahniah & Selamat Hari Lahir, semuga panjang umur, mendapat segala keberkatan & bahagia selalu....eeeek kita tua sikit dari kakasma... kena tukar nama ler... Asma je boleh?

    ReplyDelete
  16. salam asma..selamat hari lahir..memang tarikh keramat tahun ni kan..
    semoga bertambah bahagia dan diberi kesihatan yang baik..
    asma..muda lagi tu..baru 45..boleh bagi umar adik lagi..

    ReplyDelete
  17. Salam kak..Selamat Hari Jadi..semoga dipjgkan usia & dimurahkan rezeki..insyallah..aminnn..

    ReplyDelete
  18. Assalamualaikum...semoga dipanjangkan umur dalam iman dan beramal..diberkati dan diredhai Allah SWT..

    :-)

    ReplyDelete
  19. tang "dapat menjadi isteri yang terbaik buat suami tercinta" terharu baca :)toche toche

    ReplyDelete
  20. uwaaa... kak asma.. epi besday.. hehehehe
    tak sabar2 nak ase umo mcm akak..
    nnt mst time tu sy rindu waktu skang kan akak kan? hehehehe =)

    ReplyDelete
  21. selamat ulangtahun kak asma...moga dipanjangkan umur dan dmurahkan rezki akak sekeluarga

    ReplyDelete
  22. happy belated b'day mbakyu...
    pie kabare??
    selamat hari raya idul adha juga yooo :)

    ReplyDelete
  23. Salam kak Asma, happy belated birthday...waaa terlambat sungguh nih...lama x jenguk...sori ya kak Asma...semoga sentiasa sihat dan semakin anggun...hehehe

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails