Selera KakAsma
Monday, July 5, 2010

Spaghetti Carbonara

›
salam pagi isnin..akak memang lama teragak nak makan spaghetti carbonara ni..masa membeli belah barang dapur hari tu akak sambar sos spaghet...
2 comments:
Friday, July 2, 2010

Kerabu mangga

›
 meh makan kerabu mangga pulak.makan ngan ayam goreng kunyit,masak lemak ayam ngan sambal.ee jangan toleh toleh nnti tak dan nak makan..pagi...
16 comments:

Roti sandwich

›
semalam makcik kantin kat penang tu buat roti breadcrumb gorengkan..so pagi nie makcik kantin kat NS buat sandwich sadin pulak..senang keje...
8 comments:

Award dari Akma

›
Hehehe tak sangka dapat award kuat makan dari akma http://matahati.matajiwa.blogspot.com/ .kelako giler award nih.yelah kuat makan nie mak...
Thursday, July 1, 2010

Marble kek

›
 kat umah akak ramai yang antu kek.kalau lama tak buat mesti ada yang berbunyi,nape lama mak tak buat kek.nak buat yang banyak bahan meman...
6 comments:
Wednesday, June 30, 2010

Kuih Lompang aka Kuih Kosu

›
ni pun kuih yang akak selalu berhajat nak makan.bukan aper dah banyak kali akak cuba buat tak menjadi sangat..rasa dia kuih yang dibuat lum ...
6 comments:

Breadcrumb sosej roll

›
 hari nie kita sarap nie ajer..senang dan ringkas..tapi bahan mesti ada.kalau ada roti tapi sosej tak ada pun tak boleh juga kan..anak anak ...
7 comments:
Tuesday, June 29, 2010

Bun Gula Merah/Perang

›
salam pagi selasa semua..tiga hari akak tak dapat nak posting ape ape..sib baik hp dah okay dapat laa nak snap pic bun nie..kalau idak mem...
Friday, June 25, 2010

Italian Sausage Pizza

›
sejak rajin menguli nie rasa kalau sehari tak menguli mesti rasa kekurangan..ecececeh..yea laa tukan..tapi memang betul tu..jadi akak buat ...
9 comments:
Thursday, June 24, 2010

Kuih Bakar Kentang

›
bila melawat rumah AS kat NZ semalam akak nampak kuih bakar nie.wah tengok bahan semua ada.jadi akak pun rebus kentang dulu then bancuh ad...
10 comments:
Wednesday, June 23, 2010

Asam Pedas Sadin

›
pada sesiapa yang dah kekeringan idea nak masak aper pada sadin yang dibeli,buat laa macam akak nie..selain cepat dan senang,lauk camgini m...
3 comments:

Pau Putih Lembut

›
bila anak anak suka makan akak jadi rajin nak menguli.tepung pau yang akak kirim dari biras akak tu lum berusik.jadi petang semalam akak bua...
5 comments:
Tuesday, June 22, 2010

Pizza Roti Ekspress

›
meh kita sarap pizza roti pagi nie..nak buat kulit pizza guna tepung tak sempat lagi..jadi pagi nie akak buat pizza roti ekspress untuk sara...
4 comments:
Monday, June 21, 2010

Tempe Goreng Berlada

›
orang jawa kalau tak makan tempe macam tak sah..walaupun kat umah akak hanya akak sorang yang suka makan tempe..tapi tak bermakna tak de lau...
4 comments:

Spaghetti Telur

›
pagi semua...wah sunyi balik umah akak hari nie.anak anak semua dah pergi sekolah.jadi akak tinggal dengan acid dan Umar ajer.so pepagi nie...
4 comments:
Sunday, June 20, 2010

Shanghai Bun @ Bun Manis

›
salam pagi ahad semua...harap pengunjung umah akak tak jemu lak.sebab akak asyik tayang roti dua tiga hari nie.nak buat camnerkan..betul ka...
5 comments:
Saturday, June 19, 2010

Roti Canai

›
sarap roti canai buat sendiri nie seronok kan..sambil goreng roti sambil makan..panas panas..aww!!!sedap.tak terpikir pun nak buat roti can...
3 comments:
Friday, June 18, 2010

Roti Inti

›
Yess!yesss!!akhirnya akak berjaya merealiaisasi cita cita nak buat roti.walaupun tanpa BM..alhamdulilah..penat wooo menguli..bila dah bakar...
7 comments:
Thursday, June 17, 2010

Sotong Kandar

›
salam tengahari semua...waaa hari ni hb akak gi pasar.balik dari pasar dia kata asma abang beli sotong besar sangat..iye ke.!! bila akak ten...
2 comments:
‹
›
Home
View web version

kenali saya

My photo
KakAsma
berasal dari Johor, menetap diRembau N.Sembilan.
View my complete profile
Powered by Blogger.