Selera KakAsma
Wednesday, November 25, 2009

E-kad dari Hasue

›
E-kad raya dari hasue sempena Hariraya Aidiladha yang bakal menjelang jumaat ini.walaupun tak semeriah aidilfitri tapi sebagai umat islam ki...
2 comments:

Mee Tomato

›
Salam pagi rabu.Hari ni InsyaAllah jika tiada aral melintang akak dan anak anak akak akan balik ke kampung akak diAirHitam,Johor.dah tua gin...
4 comments:
Tuesday, November 24, 2009

Blueberry muffin

›
Akhirnya tercapai juga cita cita nak buat muffin.tapi ade cerita disebalik hasrat nak buat muffin nie.akak beli tray muffin terbesar laa pul...
6 comments:
Monday, November 23, 2009

Sup Tulang

›
Inilah sup tulang yang akak teragak tul nak makan.sebenarnya dah lama nak makan lepas tengok kat umah kak ina kl dan dak hana buat.tapi seba...
2 comments:

Terima kejutan posto dari Jepun

›
Pepagi sabtu lepas akak teragak tul nak makan sup tulang.kalau ikutkan hati memang tak larat nak keluar umah.tapi hb akak ajak juga akak kel...
2 comments:

Birthday gift dari Along Roz

›
Teruk betul akak kan.baru nie nak tepek birthday give dari Along Roz.kalau kek tu kek betul dah lama habis.sib baik kek dalam pic ade laa la...
Wednesday, October 21, 2009

Terima hadiah dari Hasue

›
Petang ni tadi akak dapat sms dari seseorang,betul ke no hp yg diantar sms tu no akak.akak tanya sape nie..tak lama kemudian akak terima sms...
14 comments:

Popia

›
Masa teman blogger akak nak datang tu..antara menu akak nak hidangkan adalah popia.akak dah siapkan intinya.bila nak dibuat rupa rupanya kul...
2 comments:
Tuesday, October 20, 2009

HAPPY BIRTHDAY 2 ME

›
Pepagi anak akak dah wish hepi birthday buat akak.laa hari nikan 20hb.Oktober..tanda hari nie merupakan hariulang tahun kelahiran akak.tapi ...
25 comments:
Monday, October 19, 2009

Terima kunjungan Suejoshua,Fida dan Achik Lana

›
ape gaknye yg akak ngan sue dok belek tukan..sebenarnya tunjuk katalog kat sue...hehehe kuah laksa johor hidangan untuk tetamu yang datang...
10 comments:
Tuesday, October 6, 2009

Cerita Hariraya

›
Bersama pak mentua akak di felda bkt kuantan.dah siap siap nak balik semula ke rembau. anak dara akak ,amira dan ati berposing bersama denga...
9 comments:
Monday, September 14, 2009

terima kad raya dari kawan kawan lagi.

›
akak rasa seronok laa dapat banyak kad raya.dulu masa anak dara selalu dapat banyak dapat kad raya melalui pos.time nak raya mesti beli kad ...
2 comments:
Sunday, September 13, 2009

Kad Hariraya dari teman teman

›
Alhamdulilah setelah begitu lama tak keudara cehwaaaa...mcm juruhebah laaa pulak.kini akak kembali mengupdate sekejap umah akak nie..akak da...
6 comments:
Monday, August 17, 2009

Bubur keladi dan keledek

›
hari nie akak tunjuk bubur yang akak buat petang semalam.bubur keledek campur dengan keladi,campur dengan biji sagu.anak akak yang no dua ta...
9 comments:
Saturday, August 15, 2009

Mee Rebus

›
Ingat nak masak lauk pisang muda masak lemak campur ngan tetel,tapi akak ade beli mee kuning.nak buat mee goreng,kansel terus buat mee rebus...
7 comments:

Donut

›
salam pagi sabtu.lama akak tak update blog akak nie..selain sibuk memotong baju dan langsir tempahan untuk hariraya nnti. sejak akak berbada...
5 comments:
‹
›
Home
View web version

kenali saya

My photo
KakAsma
berasal dari Johor, menetap diRembau N.Sembilan.
View my complete profile
Powered by Blogger.