Wednesday, October 20, 2010

2010 - 2010 tarikh keramat ...sempena Umur akak dah bertambah jadi 45

Alhamdulilah hari ni genap umur akak 45 tahun..dah bertambah tua rasanya..bila difikir fikirkan usia yang meningkat ni banyak lah doa akak panjatkan kepada ALLAh swt,moga akak diberikan kesihatan yang baik,umur yang panjang aar dapat lebih beribadat kepadaNYA,dapat membesarkan anak anak dengan sempurna,dapat menjadi isteri yang terbaik buat suami tercinta,dapat jadi sahabat yang baik kepada teman teman yang mengenali akak...dan banyak lagi..harapan akak semoga ALLAH mengabulkan permintaan akak yang tak seberapa tuh!!!..
pada semua yang sudi datang kerumah alammaya akak nie...walaupun dengan macam biskut gayanya,kejap ada kejap takde akak harap tkada yang boring datang menjengah..tulaa masalah akak belum dapat diatasi..tapi harap harap lepas nie semua kembali ok.pada coment2 yang terdahulu yang tak sempat akak balas akak mohon berbanyak banyak kemaafan.
Jadi sebagai menghargai semua meh tengok aksi Umar yang anak akak rakamkan.harap semua terhibur.yang penting akak SAYANG semua...Terimakasih atas persahabatan kita yer!!!!

video

Wednesday, October 6, 2010

salam buat semua..lama tak bersiaran kan...

 waaaa.....betul betul bercuti akak kan..lama tul tak berblog nie..tulaa bila dah bercuti nak mula tu malas betul!.lagipun masak masak tak laa disnapkan..kamera hp akak dah rosak..jadi tak dapat laa nak bergaya dengan masakan kat sini..tak tau laa sampai bilakan..jadi akak hanya berkunjung kerumah kawan2 ajer..meleleh air liur tengok lauk lauk dan masakan yang dihidang..hari nie akak tayang ajer gambar2 raya masa akak kat kampung di air hitam johor.terimakasih tak terhingga pada yang masih ingat kat akak lagi..dan datang bertandang..InsyaAllah ada kelapangan akak akan datang berkunjung balas nanti..jemput jamu mata .
ni akak bersama adek beradek akak,hanya dua aje lelaki,yang lain perempuan....
                                sebahagian dari anak buah akak....
                                  hero hero akak.....

                                                  anak dara akak bersama Umar dan Acid
                                 anak buah,adek dan anak dara akak







LinkWithin

Related Posts with Thumbnails